loading...

نگاه پر نور

این وبلاگ به مبحث دانش و علم اندیشه اسلامی می پردازد.

بازدید : 294
شنبه 16 آبان 1399 زمان : 11:37

ایسنا | استان‌ها | پنجشنبه، 15 آبان 1399 - 17:39

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه علم آموزی و فقدان دانش سیاسی موجب تاراج اندیشه ها می شود، اظهار کرد: از اکنون باید به دانش آموز باید فهم و هوش سیاسی آموخت تا بداند در دنیا او چه می گذرد.

دانش،آموزان،مسئوليت،آموزش،آموزي،گيلان،پذيري،پرورش،سياسي،آمري ...


ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه علم آموزی و فقدان دانش سیاسی موجب تاراج اندیشه‌ها می‌شود، اظهار کرد: از اکنون باید به دانش آموز باید فهم و هوش سیاسی آموخت تا بداند در دنیا او چه می‌گذرد.
آیت الله رسول فلاحتی امروز در دیدار نمایندگان چهار تشکل بسیج دانش آموزی استان، اتحادیه انجمن‌های اسلامی‌دانش آموزی گیلان، جمعیت جوانان هلال احمر استان و سازمان دانش آموزی گیلان اظهار کرد: ۱۳ آبان یادآور تبعید امام(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، شهادت جمعی از دانش آموزان توسط رژیم پهلوی در سال ۱۳۵۸ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۱۳۵۸ است.
وی، ۱۳ آبان را نقطه عطف و برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی‌عنوان کرد و افزود: ۱۳ آبان هیچگاه از خاطره ملت ایران محو نمی‌شود و این نشان می‌دهد آنها که این روز را ایجاد کردند هنرمند بودند و به ما آموختند که هنرمند باشیم.
امام جمعه رشت در ادامه با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، تصریح کرد: همه روسای جمهور آمریکا لکه ننگین برای مردم این کشور شدند و اکنون خودشان اذعان می‌کنند متقلب ترین آنتخابات در آمریکا برگزار شده است.
آیت الله فلاحتی همچنین به موضوع مسئولیت و مسئولیت پذیری توسط متولیان امر و متربیان و دانش آموزان اشاره کرد و گفت: مسئولیت پذیری توسط متولیان امر این است مدیرانی تربیت کنند که درک و شناخت از وزارتخانه خود داشته باشند و بدانند کجای آن قرار دارند زیرا نخستین وظیفه هر مدیری این است که شناخت کافی از جایگاه خود داشته باشند.
وی با تاکید بر اینکه مسئولیت‌ها در آموزش و پرورش را به کسانی بسپارید که مومن، انقلابی و متدین باشند، بیان کرد: داشتن درک درست نسبت به جوانان مهم است اما هنوز برخی در کشور به این باور نرسیدند که جوان می‌تواند از عهده کارها برآید.
نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار فراگیری شیوه‌های نو در تربیت جوانان توسط آموزش و پرورش شد و خاطرنشان کرد: فراگیری تربیت جدید مهم است زیرا هر زمان شیوه تربیتی خود را طلب می‌کند.
آیت الله فلاحتی به مسئولیت پذیری متربیان و دانش آموزان اشاره کرد و یادآور شد: سیاسی بودن و سیاست بازی برای مسئولان خوب نیست اما باید سیاست را بفهمند.
وی با بیان اینکه علم آموزی و فقدان دانش سیاسی موجب تاراج اندیشه‌ها می‌شود، اظهار کرد: از اکنون باید به دانش آموز باید فهم و هوش سیاسی آموخت تا بداند در دنیا او چه می‌گذرد.
امام جمعه رشت بر توجه به علم و نوآوری‌های روز توسط دانش آموزان تاکید کرد و افزود: اگر دانش آموز به نوآوری‌های روز توجه داشته باشد به موفقیت می‌رسد.
آیت الله فلاحتی، خواستار آموزش صیانت و حفاظت دانش آموزان از نظام دینی شد و تصریح کرد: دشمن در تلاش است تا دانش آموزان را از آیین بومی‌و دینی و ارزش‌های اسلامی‌دور نگه دارد.
وی با تاکید بر اینکه روحیه مطالبه گری در دانش آموزان را زنده کنید، بیان کرد: ملتی که مطالبه گری ندارد مرده است و امروز ملت‌های عربستان و آمریکا مرده اند.
نماینده ولی فقیه در گیلان، خواستار آموزش مسئولیت پذیری به دانش آموزان شد و اظهار کرد: مسئولان باید به دانش آموزان مسئولیت پذیری را آموزش دهند زیرا اگر انسان سعه صدر نداشته باشد و نتواند در مسئولیت خود ایفای نقش کند زود متلاشی می‌شود.
مدیرکل آموزش و پرورش گیلان نیز در دیدار مذکور مطالبه گری دانش آموزان از مسئولان را لذت بخش عنوان کرد و گفت: مطالبه گری دانش آموزان نشان می‌دهد که در تراز انقلاب اسلامی‌تربیت شدند.
محمد رحمتی وجود تشکل‌های دانش آموزی برای آموزش و پرورش را مهم دانست و بیان کرد: پرورش دانش آموزان با فکر و اندیشه از برکات انقلاب اسلامی‌است.
انتهای پیام

برچسب‌ها:


سامانه هوشمند خبیر‌نیوز با استفاده از آخرین فناوری‌های هوش مصنوعی، اخبار را برای شما خلاصه می‌نماید. وقت شما برای ما گران‌بهاست.

[favicon بیرنیوز] سامانه هوشمند تحلیل خبر نسخه بتا ۰.۵ | 1888963 خبر

برای بهره‌مندی از وب سرویس خلاصه‌ساز متون خبیر‌نیوز، با ما در ارتباط باشید:

انتخاب و چینش خبرها در این سایت به صورت خودکار توسط جستجوگر خبر خبیر‌نیوز صورت می‌گیرد. خبیر‌نیوز هیچ مسئولیتی در قبال محتویات خبرها ندارد.

شرایط افرادی که يكي از كدهاي 11، 12، 14، 15 ،18 ،19، 20، 21 ، 22 ،23 ، 25، 26، 29 و 30 را دارند
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

آرشیو
آمار سایت
  • کل مطالب : <-BlogPostsCount->
  • کل نظرات : <-BlogCommentsCount->
  • افراد آنلاین : <-OnlineVisitors->
  • تعداد اعضا : <-BlogUsersCount->
  • بازدید امروز : <-TodayVisits->
  • بازدید کننده امروز : <-TodayVisitors->
  • باردید دیروز : <-YesterdayVisits->
  • بازدید کننده دیروز : <-YesterdayVisitors->
  • گوگل امروز : <-TodayGoogleEntrance->
  • گوگل دیروز : <-YesterdayGoogleEntrance->
  • بازدید هفته : <-WeekVisits->
  • بازدید ماه : <-MonthVisits->
  • بازدید سال : <-YearVisits->
  • بازدید کلی : <-AllVisits->
  • کدهای اختصاصی